-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
Konsument ma prawo zwrócić towar (odstąpić od umowy) w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia należy wysłać stosowny formularz (Link do pobrania) na adres mailowy: biuro@redplayer.pl lub dołączyć w formie papierowej wraz ze zwracanym towarem.
Zwrotowi nie podlegają produkty spersonalizowane (z nadrukiem zaakceptowanym wcześniej przez Klienta)! Powodem tego jest brak możliwości przeznaczenia ich do dalszej sprzedaży.
Koszty dostarczenia zwracanych produktów do siedziby sklepu pokrywa kupujący.
Wszelkie reklamacje dotyczące zarówno zamówionych produktów jak i wadliwie wykonanych nadruków można zgłaszać elektronicznie na adres mailowy: biuro@redplayer.pl przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego (Link do pobrania) lub listownie na adres sklepu.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od otrzymania stosownego formularza.
Konsument ma prawo zwrócić towar (odstąpić od umowy) w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia należy wysłać stosowny formularz (Link do pobrania) na adres mailowy: biuro@redplayer.pl lub dołączyć w formie papierowej wraz ze zwracanym towarem.
Zwrotowi nie podlegają produkty spersonalizowane (z nadrukiem zaakceptowanym wcześniej przez Klienta)! Powodem tego jest brak możliwości przeznaczenia ich do dalszej sprzedaży.
Koszty dostarczenia zwracanych produktów do siedziby sklepu pokrywa kupujący.
Wszelkie reklamacje dotyczące zarówno zamówionych produktów jak i wadliwie wykonanych nadruków można zgłaszać elektronicznie na adres mailowy: biuro@redplayer.pl przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego (Link do pobrania) lub listownie na adres sklepu.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od otrzymania stosownego formularza.